Busra2013 yaa kıyamam 😂😂 Allah’tan yere yakınsın birşey olmadı inşallah ama açılma başlamış sevindim yol çok yakın 👣 bizmde erken doğum riski var daha. 1 ayımız var ama sancılarım tekrar düzenli olursa doktor beklemeyecek alacak sezeryana bir tarafim hemen doğsa da sevsem diyorum bir yanım sus doğmasın erken küvoze girerse ya diyor ay ne zormuş beklemek