zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 2 hafta önce kontrole gittim. Doktor hep bi sıkıntı yok diyordu yine öyle dedi ama omuriliğine bakti hafif eğri gibi ama her bebekte hafif böyle olur dedi sorun mu bu ne demek bi problem mi var yani kafayı yicem düşünmekten. 😭
Zehra9616 zeynnn5441 daha neler neler uydurur hazirlikli ol bobrek buyumesi deeerrr ileride deerr feride deeerr neler neler tek doktora bagli kalma boyle seyler duyunca cnm
Ersibneh zeynnn5441 ay boşver sen onları benim bi arkadaşıma üç böbreği var dediler doğramaz dediler doğdu elhamdulillah sağlıklı da takma kafana
Zehra9616 zeynnn5441 herseye takilma cnm salla verecek olan rabbim her turlu verir zaten onlar aksiyon ariolar adam kesmeye
Zehra9616 zeynnn5441 olmasada soylerki bakma sen ona patavatsizlar karsidaki ne dusunur die dusunmuyolar hic