Neval hanım çok iyi bir doktor fakat sürekli randevularımda sıkıntı yaşıyordum farklı doktorlara yönlendiriliyordum en az 1 saat sıra beklenir mi paramla rezil oldum durdum 😂 ama sona yaklaşmıştım bırakmayı düşünmüyordum kayak yaparken kaza geçirmiş kırığı var diye duydum aradılar beni 2 ay kadar çalışmayacağını söylediler