Cknseyma sonrası şöyle ben sıfır açılmayla gittim rahim ağzıda kapalıydı 5 saatte sadece 1 cm açılmam oldu ve rahim ağzı yumuşadı sonra 1 saat sonra tekrar baktılar yine aynıydı bu arada ben ağrılara dayanıyodum hatta artsın doğum başlasın istiyordum ama Doktorum suni sancıyı kesti eve gönderdi pazartesi bakalım bir ilerleme varmı dedi bebeğimin suyu az çok fazla yüklenemezlerdi artık pazartesi onların verdiği uyarı işe yaramış olursa normal doğum hiçbir ilerleme olmazsa sezeryana alıcaklar en önemlisi sağlıkla kavuşmamız 🤲