DilanAlkan Haniiimllarrr 37+3 olduk cok heyecanlıyım ne zaman bebeklerinizi kucaklariniza aldınız pazartesi çatı muayenesine gideceğim çok heyecanlıyım
Zehra9616 DilanAlkan ilk minnosum 42+3 simdikide yarin 38 olcaz amaaaaa 2 cm acilma vardi cuma sancimizda var beklemedeyiz 🤤😊
mutluaile11 DilanAlkan ilk bebisim 33+3de doğdu. Suan 30haftaligim . Bakalım ne zaman dogurcam Bende çok heycanliyim
Smyyipek Zehra9616 yaa 42 ye kadar nasıl beklediniz bende 40+6 oldum bugün ama doktorlar çok korkutuyor suni verelim diyorlar
Ftm_Umay mutluaile11 33+3 teyim ben de..Sancım oldu bugün gittim nstye normal denildi..Sizinki doğunca küveze girdi mi bi de kaç kg doğdu sorabilir miyim?
Eymensmom35 İlk doğumum tam 39 1cm acıklıkla gittim biraz yürüyüşle merdiven inip çıkmakla çok çabuk açılmam oldu normal doğum yaptım
Azra1818 36+5 im doktor tahmini 8-9 mart gibi alırız demişti 2. Gebeliğim ama artık zor dayanıyorum çok sertleşiyor karnımda
Tazeanne0134 DilanAlkan valla bacı ilk doğumumu 39+5de yaptım şimdi 26+6 haftalık hamileyim bakalım bu ne zaman doğacak görecez