Kezo Merhaba hanımlar bugun özele gittim doktor plesantanın yaşlandığını söyledi neden dedim ama pek cevabı anlayamadım aranızda böyle bir durum yaşayan var mı
Sulemrahkuzey Kezo canım 32.haftadan sonra rastlasanan bişey eğer erken haftalarda olsaydı riskli olabiliyor o yüzden çok endişe etme doktorun önerilerde bulundu mu ya da ilaç falan verdi mi
Natali deletedmom321 3 sene geçti hatırlamıyorum söyledi mi doktor ama kötü bir durum değil sanıyorum sadece bebek artık miadını doldurmuş oluyor.
deletedmom321 Natali anladım teşekkür ederim bende Yok böyle bir durum ama bilgilenmek adına sordum. Araştırırım biraz
Sulemrahkuzey Kezo canım zaten son haftaların o yüzden bişey olacağını sanmam eğer ilk haftalarda olsaydı riskli olabiliyor bazen sen içini ferah tut sağ sağlim kavuşursunuz kuzunla 💕