Alakası var mıdır bilmiyorum ama benim de yürürken sağ tarafıma çok şiddetli bir sancı girdi ani bir şekilde hastaneye gittim ve sağ böbreğimde hidronefroz yani böbrek büyümesi olduğunu öğrendim. Yaklaşık 3 haftadır aynı ağrıyı yaşıyorum, kalkarken, yürürken..
Dolayısıyla fazla hareket edemiyorum, bebek gayet sağlıklı çok şükür. Ultrasonla bir baktırın derim, hoş bir tedavisi yok doğuma kadar beklemek dışında ama yine de içiniz rahatlar.. biz 25+2’deyiz..💖