Svcnvebebegi bence şimdiden keyfini cikart ben de öyle diyordum 5. Haftalarında aaa ne güzel böyle mi hamilelik derkeeeeennnn 7 haftadan sonra bir bulantı yedi yirmidort her yiyecekten tiksinme kokudan kaçma başlıyor veeee hicbisi yiyemiyorsun şimdiden yiyebildigin kadar ye özellikle vitamini bol şeyler ye