Kızlar saglık ocağında topuk kanı alınıyor biliyorsumuz bebeğimden de alındı eğer bi sorun çıkarsa değerlerinde sizi arıcaz dediler aradılar kıstık fibros denilen bi değer yüksek çıkmış tekrar topuk kanı için çağırdılar ve ikinci topuk kanındads bu değer yüksek çıktı bn haliyle çok korkmaya başladım saglık Ocagı bna ama böle bişi olmayacak bilir siz bu vereceğimiz hastanede ter testi yapıp baktırın saglık bakanlığı haber bekliyor sonrada buraya sonucunu bildirin kızlar daha korkmaya ahlamaya başladım o hastalığı araştırdıkça ama şunu sölemek istiyorum bnim bebeğimde saralıkta çok bardı doğduğundan beri hastanede yatış yapılcak kadar acaba bu değer mi etkiledi bilmşyorum kızlar başına gelen varmı ? Korkuyorum pazrt ter testi için hastaneye götğrcez