Boncugummmm Sanki bgun hareketleri dha az. Sabh birkaç kere kendını belli etti sonra yok ne yaptıysam etmıyor hareket çikolta şeker yedm solumda yattım. karnıma dokunuyorum fln tepki vermıyor. Doktrumz sürekli takip etmemi söylemişti endişelendm 😟
duygulu62 Boncugummmm 34+6 . Bendede öle eskısı gbı oynamıo . Son günler de yerı daralıyormuş ondna dıyorlar
demiralpncr Boncugummmm doktor neden dikkat etmeni söyledi? Ben de 34+5 teyim. Suyum az olduğu için gün içerisinde hareketlerini takip ediyorum. Benim bebeğim karbonhidrata tepki veriyor. Normalde tepki verdiği bir yiyecek varsa yeseydiniz. Ama dediğim gibi doktorum gün içerisinde hareket etmezse hemen gel demişti. Bence bir acile gidin. İçiniz rahat eder en azından
Boncugummmm duygulu62 ewt canm demkki o yüzden riskli gebelk ya çok korktum şükürler olsun sonra etti de içim rahatladı
Boncugummmm demiralpncr bnm de 2 kaybım var canm riskli bi gebelk geçiyorum o yüzden de gün içinde sürekli takip etmemi söyledi. Aynı şeklde hareket etmese gel dedi. Çok endişelendirdi beni. Okdar cok bekledm ki etmedi eşimn işten gelmesini bekliyordum gelsn gtcektm haret etmeye başladı çok şükür rabbm korktgumza ugratmasın
Asena17 Boncugummmm bazi bebekler sakin olurmus senin ki sakin demek ki korkma sakın cokkk uzunn sure hissetmezsen su ic soluna yat yine hareketlenmezse doktora git