Somurtkansiriinnn97 Bilgi verirmisiniz kızlar bende çıktı ultrason da belli olacak haftaya enzimlerim yüksek özellikle GGT 300 küsürlerde sadece 2 gün önce 2 defa sancım oldu o günden beri yediklerime dikkat ediyorum ama genede gaz oluyor ne yapcam bilmiyorum
Somurtkansiriinnn97 Su-1234 benim hep sırt ağrım oluyodu ve karnım şiş hep gaz gazın sonu gelmiyordu birde sağlıksız beslenmem var öğrendiğimden beri kestim dikkat ediyorum ama genede gaz oluyor hafif hafif ne yicegimi bilmiyorum bakıyorum uyguluyorum gene yok doktora safra kesemi al desem alırmı bilmiyorum