Merhabalar 14. Haftaya giriyoruz geçen hafta kontrolde doktor böbreğin bi tık genişliğinin fazla olduğunu söyledi araştırdığım kadarıyla genelde olabilen bi durummuş özellikle erkek bebeklerde böyle bir durum yaşayan var mı ilerleyen haftalarda nasıldı