fs2015
Bende bugün aynı şeyi yaşadım evinde ilk pembe geldi sonrada kahve pembe karışımı oluştu nerde bir günlük ped doldu şuanda da normal ped yaktım ara ara idrarımı yaptıkça geliyor kanımda ağrı var ama o doktora gitmeden öncede vardı doktor kalınlaşma olduğu için ağrının normal olduğunu söylemişti şimdi tekrar benden kan testi istedi değerlerime bakacak umarım herşey yolunda olur hepimiz için 🙏