ressamistanne hastanede yattım 3 gün orda ilaçlar vs verildi sürekli, sonrasında da evde dinlenmem gerektiği söyledi doktor hiçbir şey yapmadım kaynvalidem ve annem geldiler baktılar bana 37ye kadar aynı zamanda bu süre zarfında progestan fitil kullandım sabah akşam durdurduk çok şükür, şuan da gelmiyor 😂😂