MelekEzgi Nergissi 2 yıl önce Acıbadem Altunizade Hastanesi’nde kızımı doğurmuştum. Bir ay sonra oğlumu da orda doğuracağım ☺️
MelekEzgi aysefatma12 hala bebek için çanta falan veriyorlar mı? Hastane çantasını ona göre hazırlayacağım öncekinde çok fazla şey götürmüştüm bu sefer minimum eşya istiyorum 😅 ben daha gidip sormadım pandemide değişti mi acaba?
Ha134548 Ben de Anadolu yakasındayım. Kontrollerime Zeynep Kamil hastanesine gidiyorum. Doğuma Çamlıca medipole gideceğim inşallah.
Ha134548 Nergissi ben İstanbul’a çok yabancıyım internetten araya araya buldum hem diğer özellere göre uygun hem de kötü yorumu yok i. O yüzden 🥲