12/02/2022 de 11+6 ydık doktorum 12 haftayı tamamlamak üzere 2 hafta sonra gel dedi hatta gün verdi özel hastane şuan 14 haftalık olcaz neredeyse 26 sında gel demişti şimdi gitsem söyler mi belli olur mu sizin bebişleriniz cinaiyetleriniz ne zaman belli oldu bilgi verir misiniz??