Sarikayadilek Merhaba kızlar, Şubat 12 adetim son günüydü. Ayın 21 inde başım dönmeye başladı sonra kasık agrım başladı sağ tarafım çok agrıyor arada sol a vuruyor belim de agrıyor başım hala dönüyor, sizce hamilemiyimdir?
Emedko Sarikayadilek Yok cnm değildir. Bu kadar erken gebelik belirtisi olmaz . Yumurtlama oluyor olabilir onun belirtileri olabilir cnm . Adetin gecikirse test yaparsn zaten .
Tomrishatun Sarikayadilek imkansız ötesi tatlım sen ilişkiye devam etseydin yumrutlama gunlerinmis o günler
zeynepsonmez625 Sarikayadilek ben 6 haftalık hamileyim benimde ilk belirtilerim kabızlık, bel ağrısı kalçamdan belime vuran şekilde ağrı ve uyku haliydi inşallah senin belirtilerde gebelik belirtisidir canım🙂
Mimii94 İmkansız gibi bişey bu belirtiler yumurtlama döneminiz yeni geçmiştir. Bukadar erken belirti olmazki
Tugbadmr Sarikayadilek yumurtlama döneminde de kaşık ağrısı olabiliyor baş dönmesi gibi belirtilerin görülmesi için imkansız bir zaman dilimi en az 5 haftalık da kendini gösteriyor bence belirtiler
Tomrishatun Sarikayadilek yumurtlamadan dolayi olabilir bu ay eğer o günlerde iliski yapılmasıyla zor tutar 24 saat yumruta canli kalıyor sen en iyisi kendine yumurtlama günleri takip etmek için program indir yumrutlama günün iliski olunca ondan sonra 12 gun sonra kanda 14 gun sonra idrarda belli oluyor
Sarikayadilek Tomrishatun bundan 1 ay önce gene aynı bu şekilde olmuştu lakin kimyasal gebelik geçirmişim fark etmeden