Seymaa30 cnm bende sezeryan oldum . Sütüm geldi süt gelir her türlü . Fakat oğlum mememi asla tutmadı. Bizde hemen süt sağma makinesi aldık. Biberonla içirdim anne sütünü. Memeye alıştı 15 gün sonra . Sonra hep meme emdi cnm . Bence sende duruma göre bakarsın alırsınız hemen eczaneden . Ama yine de yanında biberon bulundur küçük bir tane .