Ersibneh 27 haftalık gebeyim sırtımın agısından dayanamıyorum kupa atsam bi sıkıntı olur mı acaba yapan var mı
Cevizgiller Ben de aynı problemi yaşıyorum kayınvalidem çok güzel kupa yapıyor gel yapalım dedi ama doktorum yapmamam gerektiğini kupanın kan dolaşımını etkilediğini bebeğe bir zararı olabileceğini söyledi canım
SiibeLLa bende 5 aylık hamileyken yaptım. yürüyemiyordum artık o derece belim kötüydü. hamilelik öncesi fayda ederdi ama hamileyken yaptığım hiç fayda etmedi. doktora gittim ağrıyı çekmek zorundasın ilaç veremem filmini de çekekem dedi . 31 haftalık olduk hala ağrısını çekiyorum belimde fıtıkta var mahvoldum. ama ilk aylarda önermiyorlar düşük olur diye … öyle biliyorum. son aylarda da belli bölğelere yapılınca normal doğumu kolaylaştırıyor
Ersibneh SiibeLLa of ya ben de 7 ye gireceğim çok şiddetli özellikle sağ kürek kemiğim çok agrıyır nefes bile alamıyorum e fıtıkta haliyle daha zorluyor bir tane tek atsam mı diye düşünüyorum bilemiyorum da bölgesel dediğin ne tarafa yapınca mesela doğumu kolaylaştırıyor
Cemrreedemirci Ersibneh 33 haftalıgiz ilk çocuğumda da yaptırdım hatta anestezi doktoru sırtındaki izler kupa mi demişti çok rahatlatıyor sırt ağrısını demiştim o da ben de eşime yapayım ya demişti
Gny18 Ersibneh ilk cocugumda 9 ay boyunca yaptirdim bi sey olmadi cok sukur. Şimdi 6 haftalik gebeyim yine yaptirdim. Tabi her hamilelik farklıdır illa yaptir diyemem ben dayanamiyordum sırt ağrısına
Cemrreedemirci Ersibneh kuru kupa ama hacamat değil vakumlama yani ağrıyan yerleri vakumlatip 3 4 dk bekletiyoruz ohh yeni doğmuş gibi bı de eşim kuturdetiyor yaşadığımı hissediyorum yoksa kırılacak gibi oluyor
Askiletotomsu Ben gebeliğim iki haftalıkken bilmiyodum gebeligimi. hacamat yaptırmıştım Yani sirtimdan belimden filan kanlı bir islem
Askiletotomsu Ersibneh yok teyzesiuc aylık gebeyim şuan Agrilarimdan kurtuldum zaten hacamat sayesinde Doktor izin verirse 6.ayda da yaptıracam
Ersibneh Askiletotomsu çok masaalsh teyzesiii yer bitirir rabbim kucağımıza akmayı nasip etsin inşalllah canımmm
Gny18 Ersibneh rica ederim ne yaptım ki. Doktorunuza danışarak yaptira bilirsiniz bence bisey olmaz Allahın izni ile