HGulsah ben gecen sene Ali ipek’te yaptirdim liv hastanesinde onun yuzunden midir doktor yuzunden midir yoksa oylemk olmasi gerekiyordi bilmiyorum ama… 24+5 de rahim agzim 7 cm acilmayla erken dogum yaptim ve bebegimi kaybettim..servikal yetmezlik dendi bir anda acilmam olmus pek ongorulen belirti veren bir hastalik degil diyolar ama illaki 2 hafta oncesinden bi rahimde belirti gorulmustur diye dusunuyorum 1cm aciklik bile gorulurken ..