Denizyildizi1 Erken doğumla bağlantısı olduğunu düşünmüyorum ama baya ağrım var brbek hareketleri normal sağ göğsümün altında kaburga kemiklerimde çok baskı sızlama hissediyorum normal mi acaba bebek büyüdüğü için mi ağrı yapıyor bu arada 26+2 yim
Cemreninannesiii Denizyildizi1 ben de 28. haftadayım bir aydır çekiyorum sol tarafta benimde. Doktora gittiğimde soracağım
Gner_a Denizyildizi1 bende 26 +3 günlük hamileyim aynı ağrıyı 2 gündür çekiyorum doktorum bu haftalarda rahim büyüdüğü için baskı yapıyor dedi normal yani
Denizyildizi1 Cemreninannesiii O anlık ağrıyla d Sağ sol karıştırmışım inanmıyorum kendime🤦🏻♀️Benimde sol tarafta bebektr hep solda hareket ediyor
Denizyildizi1 Busra2013 Haftan bana göre baya ilerde maşallah çok az kalmış ikinci bebeğim olduğu için bazı belirtileri çok erken yaşadım acaba oda bunlardan biri mi diye düşünüyorum
Busra2013 Denizyildizi1 olabılır ıkıncı gebelıkse yanı normaldır benımkının sırtı sag kaburgadaymıs doktor ole dedı kafası dogum pozısyonunda ayaklar solda