Melisacabuk Kızlar 6+5 haftalıgız bugun ilk defa 2 damla kan geldi aranızda yaşayan varsa yazabilir mi sorun mu sizce?
varbirhayalimiz O dönemlerde ben de yaşadım ama direk acile gittim kanama alanım yoktu ama içim rahatlasın diye Progestan verildi kullanıyorum. Herkeste aynı durum olmayabilir yine de acile bir görünün kanama alanınız var mı yok mu bakılsın, önlem önlemdir.