Deletedmom455465 canım abnem gazı ahstanesinde çalışıyor ben o yüzden gazı Hastanesi’nde takipliyim ozelede arada bı yokluyoruz ama rutin kontrolüm gazı hastanesi.
Şöyle ki hastanede poliklinik ve özel hoca olmak ilucere iki türde muayene ve doğum yapabiliyorsun.
Özelde hocaların belli bir kontenjanı var sanırım her elini kolunu sallaya giremiyor çok hasta olduğundan yoğunluktan bazı hocalar kabul etmeyebiliyor riskli ya da belli bir hastalığına göre değişebiliyor durum 200 kusur sanieim bir fiyat ödüyorsun her ay olarak ücretlerde hocasına göre dehisiyor konuşulması lazim
Normal polikistik de ise ücretsiz muayene oluyorsun doktor seçme sansin yok stajerler oluyor ama doktor yanında oluyor girişte ad soyad bilmem ne gibi iki dandik bişi doldurup doktor yanında bilgilenme ye calsiiyorlar
Poliklinik de doktor seçme sansin yok ama benim gebeliğim riskli gebelikti ve 16 haftamdayim gerek acilden gerkse normal kattan her seferinde geldim gittim ve benimle çok güzel ilgilendiler hatta ben okadar zora sokmuştum ki ilk haftalarda alttan muayene için doktorla kavga etmeme rağmen çok sabırla karşılayıp beni sakinleştirip yapılması gerekenleri anlatarak muayene etmeye ikna etti iyiki de etti. Özelde doktorun birşey yok diye gönderdiği grbeligimde kese dışı kanama alanı saptadı.yani devlet diye asla baştan savmiyor. Zaten çok bir kalabalik yok gayet nizami ve sakin ilerliyor geniş zaman diliminde muayene ediyor. Ayrinli ultrasyon mevcut ikili tarama üçlü tarama vs hep perinatolojide yapılıyor. Diyelim ki hoca bir konuda takıldı ve anlayamadı profoseorleri çağırıp ya da gidip bilgi alıyorlar yani hilgisiz insan değiller.
Yatak hanesi de şöyle odalar tekli ikili üçlü ve dörtlü olarak değişiyor eğer sezeryansan gününü biliyorsan özel oda temin edebilirsin ücreti var tabiki ama ozeldekiler kadar değil dha rahat olursun eşin girebilir felan. Doğum anina kadar refakatçi almiyor doğumdan sonra yanına 1 kişi refakatçi alınıyor covidden dolayı ilgilenme güzel doktorlar yairm saate bı saate geziyor bazen hocalarla birlikte geliyorlar . İlk randevunu gitmen ve bilgilerini doldurmaları lazım gec kalmadan git. zaten sornasinda her cikinda bir sonraki rendevunu veriyor ben çok memnunum annemden dolayı burayı seçtim covidde yanımda birisi almazlarsa annem çalışan olduğundan kalır diye bir de personele ücretsiz özel oda şansı olduğundan istedim. Diğer hastaneleri bilmiyorum şehir hastenesini çok öven var burada yakın çevremde sadece refakatçi olarak memnun kalmıyorlar sanirim ama yanlış bilgilendirmek istemem