Kizilkafaa Benim doktorum eğer ayaklarını daha aşağıda tutuyorsa kızdır diyor, benim bebek ayakları yukarı da halaya kalkıyor sanki ona erkek dendi :)
Kizilkafaa Semaan ne biliyim bende anlamadım vallahi erkek dedi bende şok oldum, kız daha yatay erkek daha dikey dururmuş falan 🥺