SibelAkgl Kızlar bugün son günümdü Doğum için 40 hafta oldum ama Doğum olmadı ve hiçbir sancım falan YÖK erkek bebek sizce kaç gün geçer
NekwaSultan SibelAkgl cok siddetli olmadikca hastaneye gitmene gerek yok ztn Suyun gelmedigi sürece evde bekle