Hapyymami Merhaba anneler 13 haftamdayım sanki karnıma bıçak saplanıyo gibi ağrı gidip geliyo normal mi ya ama ağrıyo karnımda değilde daha aşağıda hissediyorum vajinamın biraz yukarısı sabahtan beri ağrıyor kanama yok
Semrasular Hapyymami benim adet sancısı gibi çok oluyordu ilk başlarda sonra karnımın içi ağrımay başladı oda gaz sancısıymış 🙈😁 çok endişelencek bişey değil diye düşünüyorum doktoruma yazmıştım olur ilk aylarda korkma demişti.
Karelinannesi Hapyymami bende 13+4 deyim canım bu tarz ağrılar rahmin büyümesinden kaynaklanıyor özellikle ani hareket ettiğinde daha çok hissediyorsun. Bende daha çok adet sancısı ağrılar var 7 haftalıkken geçmişti şimdi tekrar başladı ara ara geliş gidiyor 🙏🏻 Kanaman yoksa endişelenme rahim büyüyor 🙏🏻
Hapyymami Korktum ya streste yaptım sabahtan beri sürüyo ağrısı böyle vajina tarafımda ağrı hissediyorum özellikle anlamadım ki inşallah rahim büyüdüğü için ağrıyodur
Ball1903 Ben de 13.haftadayim benim de rahim ağrım oluyor hatta bugün sanki rahmi elimle hissettim gibi oldum yuvarlak bir şeye dokunuyor gibiyim