[silindi] avicenna da zorunlu sezaryanda normal doğum da 1750 tl. Isteğe bağlı bilmiyorum muayene ücreti 70 lira ilgide dogum.yapan bi arkadaşım sercin hanımda yapmıştı o zamanlar ilgideydi. İlgi de gece nöbetçi dokyor oluyo bazen bitane fethiye diye bikere gittik bizi gereksiz yatırdı saçma sapan tespitler yaptı ertesi gün doktorum bilal bey baktı gayet iyiydi. Ama avincenna da da aynı sorun var kendi doktorları nöbete kalmıyor nöbetçi doktor geliyor orayada. Serçin hanım doktor olarak çok iyi diyolar ama seni rahatlatmiyor soru sorarken diken üstünde soruyorsun sanki bian önce kalk git der gibi her istediğinde ulaşamıyorsun ınstagram yada faceden yazıcaksın. Bilal bey ise seni rahatlıyor adeta psikologlukda yapıyor muayene ederken herşeyi detayıyla anlatıyor telefon numarasını da verdi bana. Hatta bi gece acile gitmiştim ilgiye gulhan diye bi doktor nobetciymis ertesi gün acilde adımı görünce hemen sabah gidip gülhan hanımla konuşmuş hastan niye acildeydi diye banada dedi whatsaptan gülhan hanımla konuştum herşey yolundaymış vs. Her doktorun yapacagi sey degil. Artık nasip nerdeyse orda olacak sonu iyi olsunda