Nesliiiiiiiii Aleynasvr uras olarak çok duymadım ya havada kalıyor gibi uras.genelde hep uraz die geçiyor bilemedim.
Aleynasvr Nesliiiiiiiii cok var uras da bende bilemedim karışabilir Ediz edis mesela var çevremde çok karışıyor 😀
Nesliiiiiiiii HGulsah yok yok günah değil😄koymak zorunlu değil kimi diyor bebek ismiyle geldi ama bi zorunluluğu yok.bu arada küçükken bende ismimi değiştirmek istiyordum hep😂
Grayworldinsideme Kizilkafaa çok güzel Duha ismi. Annem de beni rüyasında hamile olarak görmüştü ve bebeğimin ismi Duha imiş.Daha hamile olduğumu söylememiştim. Ama eşim istemiyor ne yazıkki
Kizilkafaa Grayworldinsideme Umarım ikna olur, ya da ortak daha güzel bir isim bulursunuz inşallah ❤️
dilarasahiin HGulsah Ay evet ya kayınvalidem görmüş böyle böyle rüyasında ben söylüyormuşum falan çok inanmadım ama 😂😂😂
dilarasahiin HGulsah Aynen aynen ilk başta ben karışmam annesi babası var şöyle böyle 😂😂 Anlatmadığı kimse kalmadı Allahtan eşim beğenmediii beğense de koymazdım zaten 😂