Arkadaşlar herkeste aynı değildir sizi korkutmakta istemem ama benimde hafif lekeyle başladı 2 gün sonra kontrole gittiğimde bebeğimin kalbinin durmuş olduğunu öğrendim lekenin başladığı gün kalp atışı vardı 2 gün sonra yoktu ihmal etmeyin bir de normal kontrole gittiğimde doktor artık 1 ay sonra gel demişti lekem gelmeseydi bebeğin kalbinin durduğunu da ögrenemicektim belki 1 ay o şekilde geçirecektim herşeyde bı hayırda vardır ne yapalım olmayınca olmuyor.