Elif9292 Genelde kizlarda daha cok duydum ondan erkek anneleri dinc olduklarini dile getirirler cevremde
Ayse_35 Ben ilk kızımda çok fazla uyuyordum, ikinci kızımda da uykum geliyor, bence uyku oluyor, östrojen hormonun artışıyla mi alakalı acaba 🤭🤔 erkek bebek bilmiyorm🤭 erkek hormonu testesteron hormonu daha dinç tutar herhalde ondan mı🤔
Elif9292 Ben iki kizimda hep halsiz üşengec uykuluydum ve asiri alingan duygusaldim simdiki gebeligimde doktor kiza benziyor dedi ama bunda ne alinganlik ne duygusallik nede uyku hali var aksine gece yarisina kadar uykum gelmiyor dinç oluyorum hep bende suphelendim acaba bu farkli olabilirmi ☺️