Kızlar merhaba,Daha önce de karşılaştığım bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum.Geçenlerde peçeteye sildiğimde çok çok afedersiniz sümüksü yapıda yoğun olmayan bir akıntı vardı.Bugün yine peçete de aynı şeyi gördüm yine yoğun değildi.27+4 oldum bu Arada.Nişan için çok erken değil mi? forumda okudum nişan diyenler olmuş.Korktum ben de.Aynı durumu yaşayan var mı ?