Cansel60 Merhaba anneler benım bebegım cok hareketli maşallah canımı yakıyo bide karın altında agrılarım oluyo bazen dayanılmıcak gibi sizde durumlar nasıl
em1nece Cansel60 benim de 37+6 hareketleri canımı acıtıyor ama etmezse de korkuyorum o yüzden şikayetçi değilim istediği kadar tekme atabilir doğduktan sonra tekme atan ayak parmaklarını tek tek yemeyi düşünüyorum 🤩
Cansel60 Asdas123 valla benımdr oyle sıkıstırıyo cok canımı yakıyo bide agrım oluyo bu rahımde sızlama gıbı agrım oluyo
Cansel60 em1nece bende oyle dusunuyorum biraz atmazsa bişey mi oldu dıye korkuyorum artık heyecan basıyo gelsın istiyorum