Kızlar sabahtan beri o kadar gergin ve sinirliyim ki kendimi frenlemeye çalşsamda olmuyor vala kafam ses almıyor sanki 33 haftalık hamileyim hiç dermanım yok bugün biri konuşsa kulaklarımı kapatıyorum o kadar sese tahammülüm yok. Size de olur mu acaba sakinleşmek için bi bitki çayı falan var mı yoksa evdeki herkesi sırayla elime alacam.