Kızlar merhaba,
Aranızda regl dönemini sancılı geçirenler var mı? Eşimle 3 aydır korunmuyoruz henüz bir gebelik gerçeklemedi fakat ben regl döneminin ilk günü aşırı sancı çekiyorum bayılacak kadar karnım ağrıyor midem bulanıyor. Sizce rahim filmi çektirmem gerekir mi?bu tip bir durumda gebe kalmakla ilgisi var mıdır?ya da sancı çekenler aramızda çok mu?bilgisi olup da aydınlatan olursa sevinirim