hunilimom Sema065 göbek kanı hakkında bilgim var da bezde yok canım hiç basıma gelmedi kız bebek mi sanki onlarda oluyor gibi kalmış aklımda
Yaseminf Sema065 aynı şey yeğenime de oldu ama kan değil idrari ile bezdeki bi madde birleşince mi ne kan gibi gorunuyimus dedi galiba sağlık ocağı
Zehra9616 Sema065 ablamin yeni dogan kizindada olmustu doktoru dogarken hani o kanli hali varya bebisin onun bazi bebislerde ice kactigini soylemisti normalmis bidahada olmadi zaten olursa gotur ama sen cnm
Aselinkooo Sema065 kız bebekte olabiliyor canım. Annenin hormonlarının geçermiş benim, Kızımda da oldu doktor çype söyledi sen genede götür. Ya da Bi sağlık ocağına danış bakalım ne dicek. Popodan değil dimi önden? İhmal etme lütfen.
Buse62 Sema065 benimde kızımda olmuştu ama doktor bana dogumdan sonra anneden geçen hormonlardan o şekil olabilir dedi bi sefer oldu zaten
Yaseminf Sema065 bezi de yanınızda götürün bence doktora giderken belki idrar yolu enfeksiyonu falandır geçmiş olsun 8nsallah benim dediğim gibi basit biseydir
Aselinkooo Sema065 sakin ol canım tedbirli olmakta fayda var 🙏🏻 inşallah hiçbişeyi yoktur dediğimiz gibi hormonal bişeydir.