Seyma17 Lökasit (WBC) değerim 51 HPF hep enfeksiyon var 37 haftama giriyorum bebeğe geçer mi ? Daha ne yapabilirim bilmiyorum
Sevdapl Seyma17 klozet mi kullanıyorsunuz? Klozet kullanımın enfeksiyona neden olduğunu okudum bir iki yerde. Alafranga tuvalet o yüzden hem daha sağlıklıymış hem de doğumu kolaylaştırıyormuş.
Sinemm0606 Aynii sorun bende de var 35+3 uz hamileligin basindan beri antibiyotik kullanmaktan yıldımm🤦♀️
Seyma17 Kavakyellerihercai yani lökosit 51 çıkıyor eritrosit + pozitif çıkıyor antibiyotik kullandım toz kullandım 1 kerelik Ama şu an kısık ağrısı ve yanma çok yapıyor