Merveyldrmmm Emsey hastanesine gidiyorum doktorumu çok seviyorum 7nci haftadan beridir aynı doktordayım.Ama muane ücreti olsun doğum ücreti olsun beni aşacak gibi artık.7nci aydan sonra doktor değiştirsem acaba olur mu ?
twinboymama Merveyldrmmm emseyde kime gidiyordunuz? ben de emseyin karşısında adatıp hastanesine gidyorum. %20-30 kadar fark var arada
Merveyldrmmm twinboymama Ayşegül hanıma gidiyorum ama artık bu ücretleri karşılayamıyorum.Başka bir doktor arayışına gireceğim mecbur
twinboymama Astral muayene 200₺ normal doğum 6000₺ zorunlu sezaryen 6500₺ isteğe bağlı sezaryen 9000₺civarı. bunu tam hatırlamıyorum ama cok memnunum. nihan hanımın ilgi alakası güleryüzünden
Merveyldrmmm Astral merhaba normal doğum 7 sezeryan 8 isteğe bağlı sezeryan 11 bin +2000 mesai dışı doktor çağırmak 315 TL muane
Astral Merveyldrmmm çokmuş gerçekten ama doğum konusunda iyilerdir normal doğum destekçisi bi hastane mi
Merveyldrmmm Astral bilmiyorum ki normal doğum destekçisi mi Ayşegül hoca mükemmel ama mecbur el mahkum verecek gücüm yok zam çok teldi