Tugce_aydnn55 benimde hergün bir yerim ağrıyor karnım özellikle doktor bebek büyüdüğü için yapıyor normaldir dedi. Düzenli ve belli, aralıklarla gelen Bi ağrı değilse sorun olucağını sanmam. Ağrınız olunca uzanıp dinlenin geçmezse her ihtimale karşı doktora Bi gidin. Rabbim selametle kurtarsın hepimizi de🙏🏻