Alshdksb evet ben yeni doğum yaptığımda goguslerimde mastit oluştu mecburen sürekli sagmam gerekiyordu o manuel pompayı kullandım gayet rahat bence masraf edipte öbür pahalı aletleri almayın tabi bu benim kendi şahsi fikrim başkaları ne yazar bilemem 😊