Masalelif canım ben normal vazelin kullanıyorum. Çatlaklar için doktorumla konuşmuştum tavsiyeniz nedir ne önerirsiniz diye çatlak önleyici kremler yağlar bence gereksiz para yapabileceğin en güzel şey vazelin ve bebek yağı sürmek demişti başladım ve öyle devam ediyorum 6 aylık oldum şu anda çatlağım oluşmadı şükür