Bebegimvebennnnn 18. haftamda bebeğimde bi problem cıktı o yüzden erken detaylı ultrason yapıldı o zaman farkedildi tek taraflı direnç artışı yazmış doktor rapora. ben kendi doktoruma sordum ileriki haftalarda tansiyon sorunun olmaması icin istirahat et tuzlu yeme dedi bende artık yemeklere eskisi gibi tuz atmıyorum bi tatlı kasığı atıyosam eskiden simdi cay kaşığı atıyorum tamamen kesmedim. mesela yumurta haslayınca üstüne tuz dökerdim artık dökmüyorum vsvs. simdi 30+4 olduk en son 28. haftamda baktı doktor direnç artışı ilerlememiş ve bi risk yok dedi yine de tuzlu tüketmemeye çalışıyorum.. bilgim bu kadar🤷🏼♀️