33+4te gecenin 3unde sirtimdan ve gogsumden terler bosanmis sekilde uyandim. Zaten yatakta sagima soluma donerken cok agri oluyordu ama dun nirvanaya ulasti bu agri. Bacaklarimi kapatamiyorum, aynada bakiyorum gobegim de dusmemis her sey yolunda gibi 🤔 fasulyem gayet hareketli ama neden bu kadar asiri bir cati agrim var anlamadim, yururken inanilmaz zorlaniyorum 😭 bir de esofman vs altima bir sey giydigimde lastigin oldugu yeri muhakkak tepiyor istemiyor evde ciplak gezmeye basladim hanimefendi rahat etsin diye. 33. Haftada bu kadar siddetli agrilarla karsilasan var mi yoksa cidden bunlar iyi günlerim mi 🥲