star3star merhaba eski kaşar ve tulum peynirini cok severim ama bazı sitelerde yenmemesi gerektiği yazıyor.pastorize edilmemiş peynirlermiş bunlar doğrulul payı nedir acabaü
nmtock41 star3star kaşar peyniri bebek gelişimi için çok faydalı diye okumuştum doğruluk payını bilemiyorum , eşimde eski kaşar aldı çok yiyemedim damak tadıma uymuyor pek hatta bildiğiniz küflü 😱 bakalım bilenler yazar ben de bekleyeyim
Hazal_kubra12 star3star 3.hamileligim 25.haftamdaym ve her market alışverişinde alırım ve hep yedim bana kalırsa midye de hamileler yiyemez duyodu bn bı yediğimde 20 tane yedim bı sorun olmadı
Zehra9616 star3star peynirin her turlusu bebegine yararli boyle seylere neden internetten bakip kafanizi karistiriyosunuz zararli olsa doktorunuz zaten yeme der
minikportakal star3star eski kaşar küflü peynirdir yani tam bilmiyorum ama ben firmasında çalışırken toprak altından gelirdi o peynir bize biz üstündeki küfleri çamurları temizlerdik ama tabi onun özelliği içine işlemesi yine de siz bilirsiniz ☺️
star3star nmtock41 kaşar peynirini omletimin içine katıyorum ama eski kaşarı domatesle yemesini çok severim ama biraz araştırınca pastorize sütle yapılmadığını görnce ikilemde kaldım
star3star Zehra9616 yok özellikle araştırmadım pastorize sütle yapılmadığını öğrendim sadece oyuzden ikilemde kaldım.doktorum bana beslenmeyle ilgili bilgiler verdi ama yasaklı gıdalar olarak bişey demedi
nmtock41 star3star bilemiyorum en sağlıklısı en katkısız olanı eski kaşar diyip aldı eşim ben de dediğim gibi çok yiyemiyorum fayda olur diye bir dilim sabahları
Zehra9616 star3star boswer cnm oyle olsa doktorun mutlaka soyler ye sen herseyden abartmadan bebegine yararli seyler bunlar
star3star minikportakal eşimin köyünden küflü iplik peynir gelir allahtan sevdiğim bişey değil o peynir ağzıma sürmem ama eski kaşar için aynı şeyi söyleyemiycem🙈
minikportakal star3star yok yok yemeyin yani bence hamilelikte sakıncalı olabilir ben yemiyorum şahsen ☺️
seri4270 star3star 9 ay boyunca küflü peynir yedim bu konyaya özel bir peynir ama bildiğin küflü yani , bişey olacağını sanmıyorum her şey kararında yenmeli
star3star Deletedmom72728 gerçi eskiler hep çiğ süt kaynatıp içmişler peynirlerini kendileri yaparlarmıs.yani yeni yeni icatlar cıkıyo ama insanda acabamı diye düşünmeden edemiyo