Zehross03 valla canım.benim.dis gebelikti çok zor bir surecti ama.tansiyonum.cok.dusmustu düzenli artış yoktu kese de görünmüyordu bir doktor.gelip kese var diyordu öteki yok diyordu ama sen kafana takma düzenli artış dış gebelik olmaz şu da çok önemli doktoruna guvenmiyorsan değiştir doktor çok önemli çünkü herkes herşeyi bilmiyor