Merhaba benim de geçen hafta çok yoğun kanamam oldu doktorum korkma dedi ve prolotun deport iğne yaptırmalı söyledi. 8 haftalıkken oldu. Bir akşam devam etti kesildi ertesi gün kalp atışlarını dinledik (ikiz gebeyim ) ikisi de normal bazen böyle kanamalar olur dedi. Bugün çok daha yoğununu yaşadım resmen kan boşaldı bir anda hemen acile gittik yine aynı iğneden yapıldı. Kalp atışlarını dinledik acildeki doktor sorun yok kese altında kanama olmus bebeklerde sıkıntı yok dedi. Dinlen dedi. Ke di doktorum da aynısını söyledi. O yüzden korkmayın benim ki bile bu kadar yoğun kanamayla bisey olmadıysa insallah korkacak birşey yok sizinde. Kaç haftalık gebesiniz