Yaren_ve_annesi Kizlar bebeğim bugün tam 1 aylık .altını değiştirmek için açtığımda gördüm göbeği kanamis zibina falan bulaşmış .hiçbir şeyi yoktu . Doktoru aradım ama yaşayan varmı içim rahat değil kötü oldum görünce 🥺
Hilal-95 Yaren_ve_annesi olablır ya çok ağldıysa felan genelde K vitamını eksıklığınden oluyormus doğduğu gün yapılıyor ama bazı bebeklere yeterlı olmadığı için tekrar aşı yapışıyormuş doktorun ne dedi