Anlamı ne kadar iyi olursa olsun söyleme telaffuzu zor isimleri koymak bana saçma geliyor. Çocuk için bir başkası için ileride zor olacak. Hiç isim konusunda şuana kadar kimseye kötü demedim kendi beğenmiş koymuş beni ilgilendirmez derim. Ama bu kötülüğü çocuğuna yapmasın içim el vermedi 😬😂