Kızlar 9+1 olduk prilam kullanıyorum daha önce de bahsetmiştim eskisi gibi yiyemiyorum yemeklerden 3-4 kaşık alıyorum sonra elma muz işte ne varsa yemeye çalışıyorum bazen çok az yiyorum. Hiç böyle ceviz yoğurt gibi faydalı şeyler yiyemiyorum bebeğim beslenebiliyor mudur 🙁