Ombur hamileliğin başından beri şükür hiç riskimiz olmadı şu an da rahim boyu iyi gözüküyor bu saatten sonra kısalmaz dedi salı günü randevum var bakalım inş bir problem çıkmaz. bazen sağ kasığımdan sanki bıçak giriyor gibi hissediyorum bacağımı falan hareket ettiremiyorum sizde de oldumu?