26 haftalik hamileyim, Gecmeyen diş agrim var kızlar, 2 hafta geçmeyince mecbur muayne olup kanal tedavimi yenilettim, ama agrim yine geçmedi, henuz tedavi bitmedi temizleyip geçici dolgu ile kapatti, gecici dolgu olduğu icin mi agrıyor acaba, icerde sinir olmaidigini söyledi cunku doktorum, oneriniz varmidir, parol ağrımı kesmiyor 😣